Det er vigtigt at kunne sige nej til opgaver og irrelevante afbrydelser på jobbet, så du kan bevare fokus på det vigtige og løse dine opgaver effektivt.
Men et nej skal siges på den rigtige måde, så du stadig bevarer det gode samarbejde.
- Lær bænkemetoden – og kommunikér dit nej på en professionel måde
- Dårlig samvittighed, når du siger nej? Gode råd til at håndtere den følelse.
- Stå fast – her er hvad du kan gøre, når andre ikke respekterer dit nej.
Underviser
Line Ullmann er selvstændig underviser, foredragsholder og forfatter bl.a. til bogen ”Sådan siger du nej på jobbet – uden skyld, skuffelser og sure miner” (2021). De seneste 10 år har hun undervist på alle typer af arbejdspladser landet over og via konkrete råd og praktiske metoder hjulpet ledere og medarbejdere med at håndtere travlhed, indarbejde bedre arbejdsvaner og ikke mindst kunsten at sige nej på jobbet.
Webinaret bliver ikke optaget.
Link sendes på kursusdagen.