Lokaler i PROSA København

- PASCAL: Kantine 1. sal
- COBOL: Kursuslokale stuen
- ADA: Mødelokale stuen
- DELPHI: Hjørnelokale 1. sal (max 12 personer)
- ALGOL: Samtalerum stuen
Booking af lokalerne
Bookingen af mødelokalet skal foretages af sekretariatets personale. Ved booking af lokalet oplyses mødearrangør og mødebooker sammen med kontaktnummer i selve bookingen. Senest dagen før arrangementets afholdelse skal antal deltagere oplyses til prosek@prosa.dk
Booking af mødelokale kan tidligst ske 3 måneder i forvejen. Bookingen af mødelokalet skal foretages af PROSA-ansatte eller valgte via Outlook. Ved booking af lokalet skrives mødearrangør (fx udvalgs-/netværks- eller foreningsnavn), mødebooker og kontaktperson sammen med kontaktpersons telefonnummer i selve bookingen. Kontaktpersonen vil som udgangspunkt være den blandt mødedeltagerne, der er ansvarlig for at lukke af, hvis mødet er efter normal åbningstid, og andet ikke er oplyst. Kontaktpersonen kan evt. efter aftale (og medfølgende instruks, underskrift etc.) få udleveret en nøglebrik, hvis dette vurderes hensigtsmæssigt.
Mødelokalet er kun booket i det tidsrum, som blev oplyst ved bookingen og skal forlades ved bookingens sluttidspunkt.
Aflysning af mødebooking skal ske senest 7 dage før.
Disse regler gælder ved udlån af lokalerne:
Ved booking af mødelokaler, skal brugeren selv sørge for opstilling af borde, stole og anden opsætning. Lokalet skal forlades i den opsætning, det blev forefundet senest ved bookingens sluttidspunkt. Brugt service stilles i opvaskemaskinen. Al affald fjernes i mødelokalet. Rygere skal benytte gården. Gæster skal følges ud af mødearrangøren eller kursushjælper. Hoveddøren skal aflåses og må ikke benyttes efter arrangementet er startet (en af de andre udgange skal benyttes).